Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vele vragen

Ik heb het gevoel dat ons een kans wordt gegeven op rust in ons leven - een zoektocht komt tot zijn einde voor ons beiden.
Ik ken jou nog niet maar ik wil jou nu al als de mijne - ik denk niet dat jij snel uit mijn hooft zal verdwijnen. Ik ben benieuwd: word jij de mijne? Na alle ellende in ons leven. Wordt het nu dan beter? Waarom heeft het lot ons deze vragen gegeven? Waarom komen wij op zo'n rare manier in elkaars leven? Waarom hebben wij allebei hetzelfde gevoel gekregen? Wat is het wat ons aantrekt in het leven? Ben jij de liefde van mijn leven? Ga jij mij echte liefde geven? Gaan wij samen leven? Ga jij mij kinderen geven? Zal jij mij steunen in het leven? Ga jij je leven met mij delen? Zal jij je vrije leven kunnen opgeven? Zal jij mij trouw kunnen wezen? Ben jij de liefde van mijn leven? Zullen wij alles samen delen en veel plezier gaan beleven? Kan jij wel liefde geven en de liefde van mij aannemen? Zal jij je veilig voelen in mijn armen? Zal jij mij niet proberen te veranderen? Zal ik bij jou gewoon me zelf zijn? Zullen wij gelukkig zijn? Kunnen we wel samen zijn? Vinden we dat wel fijn? Het is een wens diep van binnen wat wij wel graag willen. Iemand die echt om je geeft die liefde voor je heeft, iemand die er voor je zal zijn die altijd eerlijk zal zijn, iemand die weet wat je wilt en weet waar je naar verlangt, iemand om alles mee te delen een leven lang...

Schrijver: hardcore dragon, 10 oktober 2007


Geplaatst in de categorie: liefde

4.0 met 11 stemmen 1.124



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Gruttozang
Datum:
28 november 2007
Ik lees hier toch zeker de helft Toon Hermans. En hij wist perfect te verwoorden waar het om draaide in relaties.
Naam:
bass
Datum:
10 oktober 2007
heeey ruudjuuhh
ze worden steeds beter
deze krijgt n 8 1/2

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)