Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Geen rem

Moet ik dan alles maar zeggen of schrijven, wat ik denk en voel en wil.
Volgens jou werkt mijn remsysteem nog beter dan bij de meest moderne auto. Dat klopt. Ik rem in mijn zinnen ik rem in mijn woorden en ik rem in mijn uitlatingen.

Wat wil je horen? Wil je de waarheid echt horen?
Dan vertel ik je dat wat we nu zijn niet echt is zoals ik het graag zou zien. Ik zou in je armen willen liggen. Dan zou ik uren tegen je aanpraten en al mijn gedachten met je delen.
Misschien zelfs wel zou jij de eerste zijn die echt alles van mij weten mocht.
Echt alles.
Zonder dat ik bang hoef te zijn dat je me raar vindt of dat je je interesse in mij verliest.
Ik zou je gouden bergen beloven, een paradijs elke minuut dat we samen zijn. We zouden leven van de liefde in mijn wereld zonder remsysteem.
Huilen zou ik omdat ik eindelijk mezelf durf te zijn. Eindelijk mijn ziel de kans krijgt om zichte laten zien.

Ben jij klaar voor mijn wereld zonder rem?
Bezitterig zou ik zijn. Geen minuut van je zijde afwijken. Alles met je willen delen en alles met je willen doen.
Vervelend zou je me gaan vinden. Dat is wat ik denk.
Jij zegt me vaak genoeg dat ik niet mag denken voor een ander.
Maar volgens mij denk jij nog het meest van al voor mij.
Wanneer ga jij alles zeggen of schrijven? Wanneer laat jij je remmen los?

Je mag best van me weten dat ik er naar uit kijk je te zien. Dat ik baal als het tijd is om te gaan. Jij naar jouw veilige wereld. Ik naar die van mij.
Mijn remsysteem laat ik niet toe in mijn fantasie. Daar zijn we al talloze momenten samen geweest. Wij twee tegen de rest van de boze buitenwereld.
Ik fantaseer alleen en ik huil alleen. Ik praat alleen en ik droom alleen.
En alleen mijn lieve, omdat jij en ik niet zonder remmen kunnen bestaan.

Schrijver: Mara, 15 oktober 2007


Geplaatst in de categorie: maatschappij

4.5 met 14 stemmen 791



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
stef
Datum:
18 oktober 2007
Email:
susannaxxxhotmail.com
mara, je teksten komen vertrouwd op me over. een bepaalde diepgang, die raakt, en een bepaald intens gevoel, mooi verhaald. zet hem op meid.
Naam:
Natasja
Datum:
18 oktober 2007
Email:
ratelaartjehotmail.com
Confronterend, pijnlijk, alweer geweldig vanuit het hart geschreven. Zonder rem! Maar vooralsnog, waar.. Helaas..

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)