Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

levend bewijs

wat een ongelooflijke kutweek, bij p&w propageerde men het ultieme lapje vlees, een bekende nederlandse zat daarvoor in een kooi met een dierenvoorvechtster, advocaat en schrijver bleven niet achter, presentatoren smuikten, jeroen geilde duidelijk op georgina.....

biologisch gezien is datzelfde lapje vlees voor de gemiddelde nederlander, die volgens maxima niet meer bestaat, onbetaalbaar.....

en dan schuiven er ook nog kutmarokkanen voorbij, steken ergens de brand in, want ze zijn zielig, haben es nicht gewusst, wouter blust en jp is zich nergens van bewust, moslimmama wast haar handen in onschuld.....

afstand nemen, mijn probleem is jouw probleem, schuif af en kom er mee weg, religie is dood, als een pier.....

en ik, ach, ik ben er nog.....

Schrijver: Fred, 21 oktober 2007


Geplaatst in de categorie: humor

1.8 met 10 stemmen 741



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
21 oktober 2007
Email:
roelofhotmail.com
Fred betoont zich een gefrustreerd burgerman. Zo'n man die de ene keer SP stemt en de andere keer Verdonk. Richtingloos. Visieloos. Dat de religie niet zo dood is als hij wel zou willen bewijzen de tempels in India, en Jerry die in de hemel is. :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)