Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Klimroos

Morgen heb ik geen enkele verplichting, want vandaag heb ik gedaan wat er van mij verwacht werd. Pasta met vlees/groentezooi, ik ontving mijn broertjes aan den dis, jongste dochter ook, ik mag seks met haar hebben volgens de wet, zij is de vrucht van mijn ex en een zonderlinge noorderling, inmiddels opgezadeld met een gezin, dit overigens terzijde.

Morgen is vandaag, de nacht slaat mij gade, de maan trekt aan de Noordzee en golven slaan traag het zand van het strand, ik voel kindervoeten slinks onderuit getrokken, ik bleef staan waar de zee zich terug trok.

En morgen, ja morgen, ga ik de deur uit, kijk nog even om, beklim ik mijn fiets en laat twee dotten achter in geel, bloemrijk is mijn huis beklommen, maar ik ga nu boodschappen doen.

Ik reageer niet meer, dubbelslot.

Schrijver: Fred, 20 november 2007


Geplaatst in de categorie: afscheid

1.4 met 11 stemmen 402



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
leoniee
Datum:
15 december 2007
Email:
ggfaanhotmail.com
sorry hoor maar het slaat nergens op,
met andere woorden: JE BENT KANSLOOS.
Naam:
Frederik
Datum:
22 november 2007
Email:
roelofhotmail.com
Je bent zo machteloos als je gaat schelden :-)
Wanneer ga je weer aan het werk? Iets zinvols doen?
Naam:
Fred
Datum:
22 november 2007
Lelijke reactie, domme randpraat, morgen verplicht ik niemand tot niets, overigens vind ik jou een randdebiel. Daar vertoef je toch zo graag ?
Naam:
Frederik
Datum:
21 november 2007
Email:
roelofhotmail.com
Lelijk proza. Niet alleen morgen heb je geen enkele verplichting, overigens...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)