Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Te Laat

Te laat, net te laat. Hoe is dat nu mogelijk: op het punt gekomen om eindelijk onze volledige naam uit te wisselen. Valt de site uit de lucht.
Kwijt, nu ben ik je kwijt mijn Turbo. Heel de nacht ben ik bang geweest voor de waarheid. Je heb mijn brief aan jou niet meer kunnen lezen. Waar al mijn gegevens in stonden beschreven.

Eerst was ik bang nadat ik onze horoscoop had gelezen. We waren voor elkaar geschapen, maar moesten het de tijd geven.
Tijd krijgen wij nu genoeg. Ik weet niet hoe ik je moet vinden. Maar ik moet iets verzinnen. Een advertentie plaatsen in een dagblad. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Ik wist niet goed hoe het verder moest gaan. Maar dat heeft het lot al gedaan. Net nu ik voor het eerst weer durfde te dromen. Je bent nog sneller verdwenen dan je was gekomen.
Verdriet en afschuw vullen mijn hart: hoe kon dit nu toch gebeuren? Ik weet niet of ik je ooit nog ga zien of horen. Maar bedankt voor de afgelopen weken.

Mocht het toch zo nog wezen, dat wij elkaar weer vinden: dan is dat door Moeder Natuur gegeven.
Dag mijn vriend, al was het maar voor even.

Schrijver: E van Dam, 20 februari 2008


Geplaatst in de categorie: vriendschap

1.8 met 8 stemmen 1.160



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)