Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vooruitlopend op..

Honderden, nee, duizenden kilometers kabels onder de grond waar God weet hoeveel soorten stroom doorheen giert. Van groene, verse tot oudbakken stroom.
Hoeveel hoogspanningskabels er her en der verspreid staan, wil ik niet eens meer weten.

Zendmasten voor de mobiele telefonie zijn niet meer aan te slepen.
Ontelbare bovenleidingen voor treinen die over het hele land hangen.
Niemand die weet wat de effecten daarvan zijn op de mens en als men het wel weet wordt die wetenschap onder het tapijt geschoffeld.
Miljoenen auto’s, bussen en vrachtwagens braken hun uitlaatgassen de lucht in.
Olietankers die op grote schaal de zeeën en oceanen bevuilen.
Had ik het al gehad over de verregaande bodemverontreiniging door meststoffen?

En dat dan de ober van het restaurant waar ik zit naar mij toekomt, met in zijn handen een blad met kommen soep voor de mensen aan het tafeltje naast mij. Dat hij zich met zijn pruilmondje naar mij toebuigt en vraagt, nee eist, dat ik: “vooruitlopend op de wet die per 1 juli a.s. ingaat, even mijn sigaartje (Willem II de luxe ad 19,95 per stuk) moet doven….”
Dat ik die eis onmiddellijk inwillig door mijn half opgerookte sigaartje in één van zijn kommen soep te deponeren geeft mij wel iets maar absoluut niet genoeg voldoening…

De deur uitlopend, zonder te betalen uiteraard, vraag ik mij af waar wij heen gaan met de wereld en kom ik uiteindelijk tot de conclusie dat vrijwillige euthanasie de toekomst heeft..

Schrijver: paco, 26 februari 2008


Geplaatst in de categorie: discriminatie

1.7 met 3 stemmen 386



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)