Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

gevangen gevoel

Verdriet, boosheid, teleurstelling, dat is wat ik voel.
Een gezin, dat zoveel van mij eist.
Een kind, dat heel veel extra aandacht nodig heeft; kan er zelf niks aan doen, is een stoornis, maar slurpt mijn energie uit me weg.
Een ander kind dat hier onder lijdt, weliswaar in stilte, maar ik doorzie het.

Een slecht huwelijk, elke keer weer ruzie, elkaar negeren, niet begrijpen of willen begrijpen.
En ik ?
Ik zit gevangen, wil niet meer, ben op, als ik een stekkertje had trok ik het uit.

Ik wil een goede moeder, een lieve vrouw, een beste huisvrouw, een super collega, een attente dochter/schoondochter, spontane zus/schoonzus zijn.
Weggaan is geen optie: wil mijn gezin niet kwijt maar zo doorgaan ook niet, want ik kan niet meer, ben leeg, wil rust.

Gevangen in mijn gevoel,blijf ik in mijn gezin, met al zijn hebben en houwen, of blijf ik zoeken naar die stekker en trek hem eruit?

Schrijver: petra
Inzender: EEN MOEDER, 16 mei 2008


Geplaatst in de categorie: emoties

2.8 met 4 stemmen 1.212



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Günter Schulz
Datum:
18 mei 2008
Email:
ag.schulztiscali.nl
Aangrijpend en meeslepend, Petra. Sterkte toegewenst, hopelijk doorbreek je onverwacht toch nog deze cirkel.
Naam:
wxndy
Datum:
17 mei 2008
Sterkte! Mooi opgeschreven...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)