Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Man zoekt werk

Geloof me, een bijstandsuitkering is het laatste dat je wilt hebben, papieren links, paperassen rechts, oh u heeft een eigen woning, ja, dat maakt het er niet makkelijker op.

In dat grote gebouw, ruim voorzien van ongemakken, ongenaakbaar zitten dienders van de overheid je bij voorbaat met een scheef oog aan te kijken. En dan denk ik, godverdomme, ik kom hier alleen maar omdat ik ongelukkig terecht ben gekomen. Navraag leert dat men er ook niets aan kan doen, heel vervelend dat u in deze situatie bent beland. Ach, uw jongste dochter woont bij u, mag ik dan van de afgelopen zes maanden haar loonstrookje.

Schrijft u zich vooral in bij uitzendbureaus, minimaal vier, daarnaast vijf keer per week solliciteren, hier heeft u een aantal vacatures, bij twee daarvan wordt u geacht Turks te beheersen.

Serieus, ik vraag dit gehoor om werk, regio Den Haag, van alle markten thuis. Ik klop, veeg en zuig.

Ik doe alles om de bijstand te ontlopen, e-mail mij.....

Schrijver: Fred, 27 mei 2008


Geplaatst in de categorie: werk

2.0 met 14 stemmen 974



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Iris Van de Casteele
Datum:
15 juni 2008
In één woord: schrijnend. In hoop nooit in één van deze onmenselijke papiermolens terecht te zullen komen. Fred, ik wens je succes en héél véél goedbetaald werk!
Naam:
Fred
Datum:
31 mei 2008
Email:
fredmolenaarcasema.nl
Ruim 300 keer gelezen en ik heb nog steeds geen werk, schaam u !!!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)