Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Onze Groep

Het is een vergissing, onze botsing: mijn onbegrip - jouw boosheid.
Op dat moment dat je boos werd begreep ik niet, wat je bedoelde.
Jammergenoeg om wat voor reden ook was het niet de tijd om het mij uit te leggen.

Eerlijk gezegd zat ik er mee in mijn maag, vroeg mijzelf af, wat je wel niet van mij dacht.
Gelukkig heb ik verder gekeken en geprobeerd om te begrijpen waar het fout was gegaan.
In mijn denken ben ik zover gekomen dat het om onwetendheid gaat van beide partijen.

Jij omdat je waarschijnlijk meer zweeft over internet als ik: dat heeft gemaakt dat jij al op de hoogte was..
Van wat men allemaal voor rare dingen kan doen met een foto op internet.

Ik computer wel veel, maar op een heel andere manier dan hetgeen wat jij hebt gezien.
Ik ben zelf erg geschrokken van de sites waaraan jij waarschijnlijk gedacht hebt ,dat ik daar misschien misbruik van zou maken.

Het enige wat ik nu nog kan doen is mijn excuus ervoor aanbieden.
Ook omdat ik door jou weer een stukje bij geleerd heb over internet.
Het is de tijd er niet meer naar om leuk zonder bijbedoeling ongevraagd een foto te nemen.

Aan de andere kant vind ik het heel jammer, dat je overweegt dat ik zulke dingen zou doen.
Misschien, ik weet niet wat beter is: zou ik kunnen proberen om uit te leggen wat ik precies op de computer doe!
Of ik moet proberen uit te leggen hoe ik ben: dat zoiets nooit maar voor 1 seconde in mijn gedachten zou opkomen.

Waarom? Je bent iemand net zoals ik, we zijn hier allemaal om te leren en vooruit te gaan.
Eén ding deze week heb ik er in ieder geval bij geleerd.

Schrijver: E van Dam, 26 mei 2008


Geplaatst in de categorie: psychologie

3.8 met 5 stemmen 1.713



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)