Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Toeval of niet?

Is mij dat even lachen,dat was iets wat ik nu op deze regenachtige zondag toch zeker niet verwacht had.
Mijn weekendje motorrijden is voor even uitgesteld vanwege het Nederlandse weer dat nu eenmaal niet te voorspellen is.
Niet dat ik daar nu mee i zit,want dat is iets wat ons altijd kan gebeuren.

Maar dat is wel de reden dat deze dag een beetje saai verloopt; ik had mij van alles voorgenomen en op het laatste moment zit ik toch onverwacht thuis, gelukkig wel want het heeft gegoten hier bij ons in Zeeland.
Dus na een tijdje op de bank gehangen te hebben zet ik even de computer aan.

Voornamelijk voor de post want voor de rest ben ik nog niet een grote gebruiker van dit stukje moderne techniek.
Ik druk het pijltje post ophalen aan en er komen wel vier de zelfde zinnetjes binnen van - Op Nederlands NL. is een reactie op uw schrijven binnen gekomen.-
Foutje denk ik, per ongeluk 4 keer verstuurd.

Ik doe de eerste open en op dat schrijven zijn inderdaad 2 reacties bij geschreven.
Geen onaardige reacties; leuk denk ik en druk de volgende aan en verwacht tegelijkertijd hetzelfde voor mijn neus te krijgen.
Maar nee,het zijn 4 verschillende mensen op 4 verschillende verhalen die toch al een tijdje geleden geschreven zijn door mij.

Nu breekt mijn klomp: ten eerste omdat ik al niet zo veel reactie krijg over het algemeen.
En dan vandaag wel 4 te gelijk, ik krabbel eens achter mijn oor en denk bij mijzelf: hoe is dat nu mogelijk en begin hard op te lachen.

Toeval of geen toeval, maar het maakt mijn onbeduidende zondag toch een stuk vrolijker en terwijl ik dit zit te typen begint de zon ineens door de wolken de zon te schijnen.
Met dank aan de mensen die gereageerd hebben op mijn schrijven en mijn dag hier door een speciaal tintje hebben gegeven.

Schrijver: E van Dam, 20 juli 2008


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.9 met 10 stemmen 1.218



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jeroen
Datum:
5 september 2008
Email:
reageermeergmail.com
Grappig! ;)
Naam:
Lezer
Datum:
23 juli 2008
Graag gedaan meiske, niets te danken!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)