Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aangeboden!

Het lijkt of ik geboren ben om als tankstation te fungeren. Een faciliteit waar mensen bij gelegenheid stoppen om zich te laven met troost, aandacht en begrip.
Het is niet erg vind ik, dat mensen dat van me vragen. Zeker niet als het vrienden zijn. Ik heb graag vrienden om me heen, ze zijn belangrijk voor me.

Soms laat het leven mij ook met vragen zitten, met zorgen of met pijn. Dan vertrouw ik uiteraard op mijn vrienden.
Beter gezegd…vertrouwde! Het bleek al snel dat ik aanklopte bij gesloten deuren. Daarmee sloeg de eenzaamheid toe!

Ken je dat? Je eenzaam voelen, terwijl je tussen de mensen bent? Maar goed, ik hield me groot en ging door met troosten, raad geven als mij die gevraagd werd. Vriendschap moet je koesteren. Het is iets kostbaars.

Ik ben blij te zien dat het geluk voor hen in stijgende lijn is. Het gaat ze goed! Elk van hen staat weer vol in het leven en is actief in werk en uitgaansleven. Ze laten niet veel meer van zich horen. Geen tijd.
Ik begrijp het wel. Ze zijn gelukkig.

Tijd heb ik nu genoeg. Gelukkig is er Internet. Marktplaats!
Leuk…al die gebruikte en afgedankte dingen.

Schrijver: sacrajewa, 24 juli 2008


Geplaatst in de categorie: eenzaamheid

1.6 met 5 stemmen 2.252



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)