Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Realiteit

De kinderen in de buurt hadden het al snel in de gaten, ik heb geen grip op de bal met mijn voeten en daarom verdedig je als doelman de garagedeur van de buren.

Bordjetik, een tennisbal tergt diezelfde buren tot op het bot, wij speelden een spel, 1-hoog besefte niet dat wij heen en weer moesten rennen om veilig te kunnen zijn.

En dan ben je ineens een tiener, je rookt stiekem een sigaretje en je drinkt zoete Spaanse wijn, op je eerste feestje vind je dronken lokken die geuren naar nooit verwachte bloemen.....

Mijn dochter begrijpt me nu, ik wist niet wat er van mij verwacht kon worden.

Schrijver: Fred, 8 november 2008


Geplaatst in de categorie: tijd

3.0 met 6 stemmen 1.070



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
10 november 2008
Niemand wordt opgeleid tot vader/moeder, je speelt het als kind en plots schieten hormonen en feromonen je leven aan flarden. Leg je kind maar eens uit dat je ook niet wist waaraan je begon, maar dat het wel verwacht werd.

En die negen, ach, ergens zit een raar mens vieren te genereren, ik ben al blij met een zes, is een voldoende toch !?
Naam:
Iris
Datum:
9 november 2008
Nu zul je wel weten wat er van jou verwacht wordt, Fred. Beslist heel veel, té veel af en toe.
(P.s. Ik begrijp niet waarom hier op zijn minst geen 9 staat).

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)