Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aan de zijlijn

Op de keeper (ee aub, ie is foutief) beschouwd, is egotripperij hier en op de zustersite gedichten.nl schering en inslag. Ongebreideld breit men hier proza, weeft men tomeloos wollige woorden, wolkend drijft men over, soms met schattige sonnetten, vaker nog met net geen gedicht.

Toegegeven, ik doe er zelf aan mee, maar liever sta ik aan de zijlijn, spuw graag gal richting stellingnemers en/of geciteerden middels een eenregelige reactie. En dat is precies mijn punt, kan er misschien een categorie 'one-liners' bijkomen, zodat ik bij voorbaat kregelig mag zijn ?

Neem de breinaalden ter hand, doe mij een kabelsteek en ik reageer met jacquard, met of zonder naad.

Schrijver: Fred, 24 november 2008


Geplaatst in de categorie: humor

2.0 met 6 stemmen 369



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Eva
Datum:
25 november 2008
Ik persoonlijk kan u wel vertellen dat ik nog nooit een aardig woord van U gelezen heb. Misschien is het mogelijk om van Uw verhalen een oneliner te maken en dan staat U ook gelijk aan de zijlijn.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
24 november 2008
Email:
ag.schulztiscali.nl
Een steek onder water mag hopelijk ook, Fred, dat is in de regel één van jouw sterkste kanten ;)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)