Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Voor Eva

Misschien denk je dat ik een hork ben, onaardig schoppend tegen de wereld, gewoon omdat het kan, misschien omdat diezelfde wereld niet lief is voor mij.

Weet dan, lieve Eva, ik heb jouw sores gelezen op deze site, heel knap hoe jij er toch uit komt, jezelf kiest en kietelt, jij mag er zijn.....

Ik schrijf hier nu jouw oneliner:
"Eva, een vrouw uit duizenden".

Schrijver: Fred, 28 november 2008


Geplaatst in de categorie: liefde

2.9 met 15 stemmen 620



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Eva
Datum:
5 december 2008
Ik dacht dat one één is en liner lijn. Heb ik het mis. Jammer dan: want mijn school is lagere school geweest en 1 jaar huishoudschool. Maar ik heb er toch van genoten.
Naam:
lezer
Datum:
30 november 2008
Wie weet wat een wanlaainer is? Een oneliner is een spreuk of een gezegde. Kan het misschien ook in het Nederlands? Niet iedereen is hier engelskundig.
Naam:
Iris
Datum:
29 november 2008
Dit vind ik nu echt een heel mooie attentie van jou, Fred. Het geschrevene kan beschouwd worden als een ruiker frisse bloemen waarmee de woonkamer opgevrolijkt wordt. Ik hoop dat Eva er blij zal mee zijn.
Naam:
Eva
Datum:
29 november 2008
Email:
evertjetelfort.nl
Wel Fred, het is je gelukt om mij met een mond vol tanden te laten zitten. Maar toch bedankt voor deze mooie oneliner.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)