Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Geknakt

Ik begrijp hem wel, Karst Tates. Een maatschappij die alles van je verwacht maar er niet is als het wat minder gaat. En dan zit echt alles tegen, verliest z'n baan en inkomen, de huur wordt te duur. Probeert nog een en ander te regelen en vindt dan op de deurmat een rechterlijk schrijven dat begint met "In naam der koningin".

Ik heb met hem te doen, zie zijn retro-outfit achter- en overstuur, een agent houdt zijn hoofd overeind, maar daar was hij al geknakt.

Ik heb toch maar een kaars voor hem aangestoken.....

Schrijver: Fred, 9 mei 2009


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.1 met 11 stemmen 355



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
josiene
Datum:
16 april 2010
"ja, ach, triest hè, voor hem dat ie mensen aan flarden heeft gereden uit frustratie.. dat is niet zijn schuld, hij kon niet anders, echt zielig voor hem, hoor..."
Naam:
Mariek
Datum:
10 mei 2009
Helemaal mee eens en dan zijn ouders, zij moeten door met het verlies, met de wetenschap van die volstrekte uitzichtloosheid die hun zoon had. En opeens ben je de ouders van iemand die mensen heeft gedood. Het is voor hun ook verschrikkelijk. Ook met hen heb ik te doen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)