Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een puzzel van woorden

"Toen ik jou voor het eerst zag, was het alsof al mijn woorden die ik ooit op papier had geschreven opeens gingen vliegen. Ze vlogen door al mijn blaadjes papier, alsof ze allemaal in een groot toneel stuk zaten. Data klopten niet meer, en ik kwam er niet meer uit van wat ik nou allemaal had opgeschreven."

"Woorden zijn slechts wat gedachten die je nooit hebt durven uitspreken."
Opeens, zonder dat ik het doorhad, vlogen mijn gedachten dus weg. Ze verstopten zich, of ze gingen allemaal door elkaar staan, zodat ik het niet meer kon lezen. Mijn gedachtes werden één grote puzzel.
"Het leven zou te simpel zijn als we niet zouden moeten puzzelen. Niemand zal ooit het eindpad bereiken voordat hij de verkeerde zijstraat heeft genomen."

"Het werd een puzzel die ik nog steeds aan het oplossen ben. Mijn gedachtes zijn nu in een scène waarin de hoofdletters ruzie met de punten maken..."

Schrijver: Minke, 22 mei 2009


Geplaatst in de categorie: eenzaamheid

3.0 met 4 stemmen 647



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)