Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Mislukte liefde

Mijn verlangen naar jou:

Ik smachtte en verlangde naar jouw warmte
Ik smachtte en verlangde naar jouw aandacht
Ik smachtte en verlangde naar jouw liefde

Steeds weer kriebels, door maar aan die tijd terug te denken.
Inmiddels heb je voor een zoveelste keer hard de deur voor m'n neus dicht geslagen.
Een half jaar heb je tegen me gezwegen, en opeens uit het niets stond je weer in mijn leven..
Je wilde weer met me praten, het verleden achter ons laten, en opnieuw beginnen, een nieuwe start..
Je gaf me nieuwe hoop, na weer 3 heerlijke dagen samen, veel liefde/emoties, veel gevoelens, maar een stuk minder stress/druk dan voorheen..

We hebben heerlijk dvd gekeken, hadden nachtelijke (telefoon/msn) gesprekken, en ja ook hebben we weer heel passionele tedere intieme momenten gedeeld met elkaar...
Alles bleek goed te gaan, tot je op die ene dag de deur weer dichtsloeg.. je kon geen relatie beginnen zei je...
Je was nog niet toe aan vastigheid, want je had je werk, je vrienden,en je verleden was nog niet helemaal verwerkt.

Alle begrip daarvoor, maar waarom ben je dan bij me teruggekomen? Waarom heb je met heel veel passie en gevoel weer in mijn leven geweven?
Later in een gesprek zei je me op zoek te zijn naar vriendschap, genegenheid, warmte, een arm om je heen..
Waarom kom je dan naar mij, iemand die nog steeds zoveel intense gevoelens en liefde voor je koesterde??
Nog later vertelde je me dat je verliefd was op een ander en een nieuwe relatie had met die persoon...je had me net zo goed voor de leeuwen kunnen gooien..
Je zei ons een tweede kans te hebben gegeven, maar de klik die er toen was..was er niet..of is er misschien wel NOOIT geweest.
Met mij kon je geen relatie aan, maar met die ander wel, terwijl je een week of twee daarvoor nog bij mij in me bed lag te kreunen en te kronkelen...

Ik kan je niet haten, daarvoor heb ik teveel van je gehouden, het enige wat ik hoop is dat je mij niet zult vergeten, en als je aan me terug denkt dat met heel veel gevoel en liefde doet, want ik heb je al die tijd het beste van mijzelf proberen te geven.

Mocht er een dag komen dat je spijt of berouw krijgt, ik zal ervoor je zijn, als vriendin, alleen mezelf wel beschermend tegen een derde teleurstelling.
Mijn vertrouwen en liefde in jou is deels bekoeld.. maar toch zul je ALTIJD een bijzonder plekje hebben in mijn hart en ziel.
Ik hoop dat je heel gelukkig bent met je nieuwe relatie, en dat zij, die nu jouw partner is, net zoveel voor jou over heeft en je zal liefhebben, respecteren als dat ik gedaan zou hebben.
Een heel fijn leven .....

Ik hoop ooit nog eens met je te kunnen spreken of je te zien, gewoon zoals vrienden doen, geen beladen acties of gesprekken.
Bedankt voor je levenslessen omtrent mijn familie, mijn vader, en liefde.

Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn als voordat ik jou leerde kennen.

Schrijver: LSB.scorp, 1 september 2009


Geplaatst in de categorie: verdriet

2.7 met 11 stemmen 926



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)