Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Seether en Amy Lee - Broken

Amy Lee, die vooral bekendheid verwierf als zangeres van de uit Little Rock afkomstige rockformatie "Evanescence", heeft ook een paar nummers uitgebracht samen met de zanger Seether.
Een fraai voorbeeld daarvan is "Broken". Het gekwelde stemgeluid van Seether en de tekst van deze song passen perfect bij het troosteloze decor dat voor de promotieclip is gebruikt. De omgeving is volledig geruïneerd, zwarte rookkolommen stijgen onheilspellend ten hemel en in een halfverwoeste automobiel zingt de zanger zijn droevig lied. Het lijkt wel alsof er pas een asteroïde is ingeslagen.

Gelukkig maakt zich uit de smeulende achtergrond een van zwarte vleugels voorziene engel los, die samen met hem een duet gaat zingen: Amy Lee. Zo wordt het toch nog gezellig, want met haar erbij kan het gewoon niet meer stuk, ook al is alles kapot, als je begrijpt wat ik bedoel. Prachtig, dit rauwe, slepende nummer "Broken".


Zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=AKGpZuadMsA

Schrijver: Hendrik Klaassens, 22 december 2009


Geplaatst in de categorie: muziek

4.5 met 2 stemmen 288



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)