Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Gegeven

Een eiland dooreen geschud, een krakkemikkige infrastructuur nogmaals geconfronteerd met scheuren in het wegdek. Slavernij overwonnen doch onderworpen aan Papa en Baby, de nederlaag zit blijkbaar in de genen, men wil gewoonweg niet zichzelf overwinnen.

Ik heb niet gegeven om verschillende redenen. Na de schok schikte het eiland zich in een soort van kom-helpen, want-wij-zijn-zielig roes. De sterkeren zochten stokken en sloegen zich een weg naar de gedropte zakken met rijst, kinderen werden verdrukt om een flesje Spa met bubbels.

Er liggen nog mensen onder uitgezakte huizen, men trekt er met de neus in de lucht voorbij. Als men alles kwijt is, komt het dier in de mens naar boven.

Het is een ramp, maar zalig voor de goede-doelen-industrie, bn'ers profileren zich het habbieboebie in een panel dat zijn weerga niet kent. Zelfs Geert is gestrikt.

Ik doe daar niet aan mee, maar wordt daar wel mee belast.

Schrijver: Heleen van Troje, 23 januari 2010


Geplaatst in de categorie: rampen

1.0 met 3 stemmen 732



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)