Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Willen Praten

Het is al een tijd geleden, een ontmoeting van iemand die ik dacht te kennen.
Jou kennen zal ik dan wel nooit echt kunnen. Wat is dan een leven, een dag?
Je hebt vele dingen die ik van vroeger toen je nog niet wist wat het leven was,te jong om mij te kennen.
Van leeftijd verschillen maakt het leven ingewikkeld. De ervaringen van jou zijn anders dan die van mij in die tijd. Verlegen, niet zo durven te spreken maakt mijn leven het er moeilijk om daar mee om te gaan.
Onwetendheid van anderen die ik het niet kwalijk kan nemen. Toch heb jij mij op een voor mij vreemde manier het leven laten herkennen. Praten over allerlei dingen waar ik in het begin bang voor was.
Toch kan ik mezelf niet bij je uiten, je pijn te doen is iets wat ik niet wil.
Maar hoe vertel ik je dan mijn angst die ik dan soms verkeerd bij je uit. Het is gek iemand mogen omdat je naar me luistert. Liefde zal er dan nooit wezen, iets in je maakt me sterk en toch ook gevoelig om dat wat je uitstraalt!
Praten dat zou ik graag met je doen maar helaas!
Of ooit de tijd eens zal mogen komen? Zal je nooit kunnen haten.

Schrijver: Marie Schiphauwer, 24 februari 2010


Geplaatst in de categorie: emoties

4.2 met 4 stemmen 514



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)