Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

beroerd....6

Na thuis gekomen te zijn, heb ik niet echt zin in een zwaar gesprek met Marjorie, maar iets zegt me dat ik daar niet onderuit kom!
Ik zet thee, we staren voor ons uit, 'weet je..ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, mijn vader had schulden wist je dat?' Ruud...schulden?, hebben we het over de zelfde nu?
Niets dan goeds over de doden was het toch? Wat wilde ze hier nu mee en wat moet ik er mee?
Zijn schulden zijn dus nu de mijne dacht ik meteen, maar wat voor schulden en bij wie dan?
'Nou bij de bank en bij mij en misschien ook wel bij anderen' ja ja dacht ik, ze is op geld uit!
Misschien moet ik de rekeningen even bekijken binnenkort, dan zie ik vanzelf of er iets niet klopt!
Ik beloof haar, dat ik er op terug kom, zodra ik meer weet!
Ze snapt dat ik daar nu geen zin in heb, maar ik blijf wel met vraagtekens zitten.
Ook het feit dat hij bestolen was komt boven, jee hier heb ik geen trek in nu...
Over een paar dagen komt z'n zoon thuis, dat lijkt me belangrijker, daar zal ik voorlopig m'n aandacht op vestigen.
Geld is maar geld denk ik dan...

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 29 maart 2010


Geplaatst in de categorie: spijt

4.0 met 4 stemmen 153



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)