Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Schulden...10

Inmiddels in me een boel duidelijk geworden, Marjorie krijgt nog een boel geld van ons...na een beetje gesnuffel in kasten en laden bleek er nog een extra rekening te zijn. Ook vond ik een papierwinkel aan paardenrennen en de zaken gingen duidelijk niet goed!
Marjorie moet in ieder geval haar geld krijgen, de rest zal m'n spaarsaldo goed moeten maken, ik doe hier erg nuchter over geloof ik, want het is maar geld, waar ik overigens veel leuke dingen mee wilde doen!
Ergens ben ik best kwaad, waarom had Ruud mij niet in vertrouwen genomen? Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik geen modelvrouw voor 'm was. Ons hele huwelijk was een lachertje, ik schaam me diep voor mijn gedachten, maar dan alleen omdat hij dood is, want het is wel gewoon waar!
Walter is niet geschokt, zonde van het geld dat wel, hij hoopte stiekem op wat hulp van ons, ik doe een vraagteken na...hoezo dat dan?
'Je hebt toch ook geen schulden he..?' 'Nee joh ik word vader meer niet..' m'n adem stokt en ik denk aan de foto's,
een donkere vrouw, die niet hier woont en het kind dus ook niet...

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 15 april 2010


Geplaatst in de categorie: spijt

2.3 met 3 stemmen 200



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)