Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Sirene

Deze sierlijke mannequin, weelderig magnetisch en geestelijk verruimd, aan deze ene muze van jaren geleden, die alles neemt, die woorden doet verstommen, omdat zij als vermomde witte haai geen spatje genade kent. Zij wil niet echt de woorden, een quasi-literatuurliefhebster, zij neemt het vlees van de weerloze dichters als onstuitbare piranha's. Borsthappen is een allerzoetste variatie op koekhappen en ik doe het maar al te graag bij gevaarlijke vampen, bloeddorstige volupta's. Noem het een Hemingway-tic, jagen op groot wild, maar in wezen zo'n grappig kuikentje, fragiel en aandoenlijk. Met de stijve tepels op haar Friese terpen (volop in de schijnwerpers) heen en weer bewegend, alsof zij dringend naar het toilet moest (haar urine moet wel smaken naar bruisende champagne, ik wil mee!). Charmant en quasi-verlegen vermengde zij haar erotische driften met de weldaad van haar hakkelende stem. Haar bevallige loop heeft mijn dichtersziel ontzet en vastgeklemd, als een waanzinnig konijn volg ik haar speelse en sierlijke tred. Ik ben bang dat zij alle dichters opzuigt met de geheimzinnige draaikolk tussen haar malse benen. Nu is het mijn beurt en ik verlies al mijn muzen. Je zien en je nochtans niet kunnen bereiken, je ruiken en niet in de geur verdwijnen, je aanbiddelijke borsten en je onweerstaanbare, wiegende heupgedrag inademen en toch onverzadigd blijven smachten, voor eeuwig onzichtbaar geworden, onvindbaar, dat is de hel van de passie, die geen honing krijgt. Fijnzinnige geisha-bewegingen wisselt zij af met de edelste gebaren die Mata Hari's rijk zijn. Haar bezwerende röntgenogen draaien zigzaggend en in full speed heen en weer. Ik mocht een van je mooie borsten kussen! er zat alleen nog wat kleding tussen, maar hoe fijn! Had je het wel door of deed je uit liefdadigheid een oogje dicht? Hoe dan ook, het was me een grote triomf na zoveel mislukte pogingen en wrede tegenslag. Het tij is gekeerd. Als een wild paard snel ik onhoudbaar naar die ene geile merrie. Hier overwint natuur cultuur, hier verliezen de aarzelende woorden, hier bereikt de wereldpoëzie zijn alomvattende climax. Zij heeft met mij de liefde bedreven, al zal ze dat nu ontkennen, het staat hier geschreven.

Schrijver: Joanan Rutgers, 8 juni 2010


Geplaatst in de categorie: liefde

1.5 met 12 stemmen 476



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)