Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

spijt van 2 kanten

‘s Ochtends als hij weer eens teveel gedronken heeft slaat hij z’n vriendin verrot en scheldt hij haar even de grond in.
Hij realiseert zich dat het zo niet langer door kan gaan, maar wat moet er toch gebeuren wil hij stoppen met de drank. Hij wil zijn lieveling niet kwijtraken aan de drank, dus huilt hij even op de bank en smeekt haar om vergiffenis, want het is de drank die hem in z’n greep houdt. Hoe kan hij toch van die verdomd lekkere drank afkomen als hij zo diep geëmotioneerd is.
Nuchter vraagt hij of ze met hem wil trouwen, want dit is iets waar ze van heeft mogen dromen, maar toch denkt ze even terug aan de tijden dat hij dronken was, want eeuwig verbonden zijn aan een man met problemen is echt erg.

Later realiseert zij zich dat het niet de goede keuze was om nog een jaartje met hem in één huis te leven, want het heeft haar niets gegeven dan alleen maar een hoop ellende en wat rake klappen van buiten en diep van binnen.

Schrijver: MiTcHeLL, 24 augustus 2010


Geplaatst in de categorie: spijt

3.7 met 3 stemmen 567



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
wauters kristine
Datum:
3 oktober 2010
Email:
stovelotion1live.nl
Puik werk.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)