Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Eva

Huil maar niet, kleine Eva, die krokodillentranen van jou kennen we zo onderhand wel. Als jij niet van die appel had gegeten, dan huppelde ik nu in m'n blote kont door het paradijs. Dan waren alle dieren vrienden, bestonden er geen ziektes of enge aandoeningen, had men nog nooit gehoord van natuurrampen of neerstortende vliegtuigen, al dan niet in wolkenkrabbers. Je kostte me al een rib uit mijn lijf, had toch een banaan genomen.

God staat niet los van jouw tranen, de klojo maakte een man en plukte vervolgens daar een onderdeel uit om jou te maken. Had ie dat maar andersom gedaan. Hij zadelde ons vervolgens op met een eigen wil, tsja, dat is echt de goden verzoeken.

Huil maar niet, kleine Eva, ik besef nu dat het niet jouw schuld is dat wij opgescheept zitten met een opschepper.

Schrijver: Fred, 11 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: humor

4.0 met 10 stemmen 272



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
J. de Groot
Datum:
11 oktober 2010
Email:
joke190411telfort.nl
Ja Fred dit is wat ik bedoelde met...goed kunnen schrijven is niet altijd gelijk aan goed kunnen denken...weet je nog?
Maar jij kan dat!
klasse..
Naam:
Max Hubeek
Datum:
11 oktober 2010
Email:
maxhubeekyahoo.com
Dit is genieten.
Zo kort en zo krachtig.
En het idee dat Allah helemaal in de vlekken zou zijn geschoten, als je dit voor hem had geschreven...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)