Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Zelfmoord

Wat voor straf zou er moeten staan voor zo'n immelijke daad, laf- en laaghartig. Zo iemand moet dood, hangen moet ie of de spuit er in, trek het hart uit dat lijf en vloek hem, vervolgens, volkomen stijf.

Wat voor beloning zou er moeten staan voor het wegcijferen van je eigen ik, dat lijf dat maar in de weg staat. Je kunt er niets mee, dus weg er mee.

Ik lees mijn epistel terug, moet dat niet plaatsen, zou zelfmoord zijn. Ik heb dit niet geschreven.

Schrijver: Fred, 22 januari 2011


Geplaatst in de categorie: humor

2.6 met 5 stemmen 175



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
25 januari 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Wie zei ook al weer, humor is, wanneer je ondanks alles lacht?
Naam:
Redactie
Datum:
24 januari 2011
Email:
infonederlands.nl
Deze redactie voelde zich een ogenblik zeer gevleid...
Naam:
Fred
Datum:
23 januari 2011
Joanan, kijk eens even naar de categorie. Zelfs de redactie reageert adequaat. En Günter, maar dat ben ik van hem gewend.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
23 januari 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
"Ik heb dit niet geschreven". - Bof ik even, dat ik het niet heb gelezen...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 januari 2011
Je hebt het wel geschreven, ook al was je misschien dronken, je spreekt over straf op straf, wat benepen en kortzichtig is, want zelfdoders zijn veelal intens verdrietig en uitzichtloos, voor hen is dit leven al straf genoeg, doe daar niets bovenop!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)