Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ik geloof niet meer in de liefde tussen een man en een vrouw, ik heb er teveel ellende van ondervonden en ik weet hoezeer beide seksen gekweld worden door onverwerkte trauma's en communicatief onvermogen.
Liefde voor één iemand nekt iedereen op den duur en de liefde uitsmeren over diverse contacten voldoet evenmin.

Mijn ziel is geheel versomberd en uiterst depressief, zoals Christus zichzelf moet hebben gevoeld aan dat verdomde kruis, ik heb zoveel liefde voor mijn geliefden, maar ze willen het niet binnenlaten en daarom wil ik soms liever dood zijn en mij opofferen voor de Ware Liefde.

Doodgaan om mijn liefde voor hen te laten merken. O God, ik voel me zo onbegrepen!

Schrijver: Joanan Rutgers, 11 maart 2011


Geplaatst in de categorie: liefde

4.6 met 10 stemmen 270



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Freek
Datum:
11 maart 2011
Overigens, ook zonder al te veel (jeugd)trauma's, is verklaren Eigen Geheim aan anderen 'per definitie' onmogelijk. Somberheid in tekst is hier loodzwaar. 'Literair' bedoeld?
Naam:
Qieneke Elzenhout
Datum:
11 maart 2011
Hoe kan ik een cijfer geven op zoveel verdriet? Wat kan ik zeggen? Ik ken de pijn. Hier een hemels zakdoekje uit een mensenhand op uw schouder. Huil Zijn Kruik maar vol. Er gaat geen traan verloren. Kijk omhoog, zie op Hem, er is hoop. "Troost Mijn volk, troost!"

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)