Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Vrijheid

Een nietszeggend woord, een leeg omhulsel, hier in het vrije westen knevelen regels, wetten en vooringenomenheid wat datzelfde westen andere landen betwist. Voor mij staat het vast, nergens en ergens is niemand vrij. Zelfs hier niet, op deze site, ook hier word je langs de meetlat gelegd. Duidelijk, ballotage alom, de censor houdt, heel slim, de mensen dom.

Vrijheid bestaat niet. Ja, in je hart, maar dat wordt weer beperkt door het lijf waarin dat zit. En dat lijf werkt vaak niet mee.

Schrijver: Fred, 6 mei 2011


Geplaatst in de categorie: vrijheid

2.1 met 10 stemmen 269



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J. de Groot
Datum:
10 mei 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Fred....
Zou het helpen,
stemmen en reacties afschaffen?
Maar dan zal het wel héél saai worden denk ik,
zo af en toe elkaar de maat nemen, kan ook positief uitwerken, toch?
Naam:
Fred
Datum:
9 mei 2011
Hoi An, ik ben niet somber en ik zit ook niet in de put. Ik vind vrijheid geen vaste waarde. Je moet het zo zien: ik ben zo vrij hier iets te plempen en de redactie accepteert dat of niet. Leve de vrijheid.....
Naam:
An Terlouw
Datum:
7 mei 2011
Email:
an.terlouwcasema.nl
Oei Fred, niet zo somber met dit mooie weer, of mag je niet in de zon? Je moet maar zo denken, alleen JIJ kunt jezelf weer uit de put halen, dus pak die ladder!
Naam:
Jacob
Datum:
6 mei 2011
Optimist! Ook in je hart (brein) bestaat de vrijheid niet. We zijn allemaal slaaf van onze driften en verborgen processen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)