Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een Heer van Stand gaat nooit failliet.

Jonge vriend, ik haal morgen al mijn geld van de Rommeldamse bank. Ik vertrouw die De Jager niet. Hij maakt de Rommeldammers bang voor een nog grotere economische crisis als we Griekenland failliet laten gaan.

Schande!

Griekenland gaat mij alleen maar nog meer geld kosten als het niet failliet wordt verklaard. Bovendien zeggen economen dat je geen econoom hoeft te zijn om te kunnen uitrekenen dat Griekenland economisch al lang failliet is.

Het is dus de hoogste tijd dat de Kleine Club van mij op stelten de waarheid krijgt.

Een lagere euro is beter dan een waardeloze euro, een halve Drachme is beter dan helemaal geen Drachme!

Zo kunnen we allemaal weer aan het werk en onze producten goedkoop exporteren. Dat is goed voor de ambachtsman en goed voor de staatskas.

Jonge vriend, ik ben bang dat Jan Cornelis het niet goed ziet. Een Heer van Stand gaat nooit failliet.

Schrijver: O.B. Bommel, 15 mei 2011


Geplaatst in de categorie: adel

4.0 met 3 stemmen 2.569



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Jacob
Datum:
15 mei 2011
Het doet mij leed dat U, blijkens Uw voornemen al Uw geld van de bank te halen, de lessen uit Uw voortreffelijke boekwerk "De Bovenbazen" in de wind slaat.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)