Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ze zie het niet...zien het wel..

Ben bij de kapper geweest zeg ik tegen mij dochter: kan je het zien?
Ja tuurlijk mam mooi en stukje eraf zegt ze.
Ik heb makkelijk haar het is altijd alleen maar even knippen en schuin snijden langs de zijkanten.
Alleen mijn man ziet het niet.
Vraag me af of er meer vrouwen zijn die dat ook zo horen van hun man: "Nee sorry ik zie niets".
En dan duiken ze weer in hun krant of zappen verder alle kanalen van de televisie af.
Maar o wee als er een piep klein pukkeltje op mijn gezicht zit en dat is zeldzaam
hoor je dit....heey er zit een pukkel op je gezicht..
Ik zeg: ach die gaat wel weer weg en zit daar niet eens mee denk ik dan.

En dan verder over kleding...al hijs je je in de mooiste lingerie of een ander outfit ze zien het nog niet of ze willen het niet zien, dat kan ook.
Een vlekje dat je even per ongeluk gemorst hebt valt ook altijd gelijk op want ik kan bijvoorbeeld niet netjes pannenkoeken bakken. Ik bak ze wel maar overal klodders beslag, overal.

En dan wijn geen bier..staat beter bij de vrouw.
Als ze dat denken, neem ik juist de grootste pul en als toetje een sigaret.

Ach ja en toch houden we van ze en laten we ze zappen tot ze uitgezapt zijn.
En ik neem ik nog een slokje bier.

Schrijver: Els huurman
Inzender: Els huurman, 31 juli 2011


Geplaatst in de categorie: mannen

3.7 met 12 stemmen 322



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)