Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ik lach om u

Want u zadelt mij op met uw strapatsen, zowel uit een ver verleden als zojuist gebeurd. De oude man die nu pas uit de bocht vliegt en een stripfiguur die, heel komisch, een plank volkomen mis slaat.

Ik lach om u, maar vooral om mezelf, deze gek houdt zichzelf voor de gek. En zo is de cirkel, zoals altijd, weer rond, het wordt tijd dat u mij uitlacht.

Schaterend of smalend, aan u de keus.

Schrijver: Fred, 8 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: humor

4.3 met 7 stemmen 272



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
14 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Maar als ik het goed begrijp lach je mij uit, steekt de draak met mijn achternaam, voor wat? Omdat ik je een compliment geef dat je goed schrijft?? Weet je eigenlijk wel hoe stom dit overkomt. Maar misschien heb je gewoon maar alle ruimte nodig voor je schrijfsels hier, die krijg je nu ook van mij; de lol van het schrijven is weg, maar wat kan jou dat schelen? Zal je ongetwijfeld wel een gevat antwoord op hebben.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
10 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Van mij mag je je helemaal uitleven, met of zonder naam of je nou worst lust of zelf niet meer weet wie je bent, ik ga me er niet meer in verdiepen.
Ja, vraag maar eens aan Joke waar ik om moet lachen en wat mij kwetst.
Naam:
Fred
Datum:
9 augustus 2011
Weer drie voor Joke, Jacob heeft me door en Monique niet. Lachen is gezond, hoe dan ook.
Naam:
J.de Groot
Datum:
8 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Fred ik vraag me af, ben jij door het ringetje van de afbeelding te halen, of ben je iedereen aan het Ringeloren?
Naam:
Jacob
Datum:
8 augustus 2011
Ik ben zo vrij het bij glimschateren te laten.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
8 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Begrijp het niet helemaal, dus lach ik maar met je mee.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)