Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

2012

Laat je niet bang maken door de huidige politici, alsof 2012 een rampjaar zou worden, laat je niet onderdrukken door onzalige voorspellingen en financiële keeldichtknijpingen, want ieder mens heeft recht op evenveel compassie en positieve levensomstandigheden, virtuele dwazen die denken dat er nog ruimte is voor elitevormingen nekken zichzelf met hun asociale beleidsvormingen. Paniekerige voortvluchtigen slaan ook iedere plank mis. Het jaar 2012 heeft niets te maken met de politieke machtsbezetting, noch met het algehele pessimisme, het is gewoon een nieuw jaar vol nieuwe kansen en alle kansberekeningen zijn zwartgallige bullshit. Jij bent net zoveel waard als iedere hooggeplaatste in deze nepsamenleving, laat je niets wijsmaken, jij bent namelijk net zo belangrijk als de rijkste showers op deze aardkloot, ook al woon je in een klein huurhuisje met huursubsidie, je wezen doet niet onder voor al die rijkeluisfratsen met hun subtiele klotenmanieren om aardse rijkdom te behouden. 'Vergaar u geen schatten op de aarde, maar liever in de hemel!', zei liefdesgoeroe Jezus terecht, want het uiten van liefdesintenties is vele malen groter dan het egoïstisch vergaren van materialistische schatten. Benijd de rijkdomslaven daarom niet, kijk meewarig op hen neer, want ze weten niet beter en zijn vaak zielsarme marionetten, denk eraan, 'Love is all' zongen The Beatles en dat was een waarheid als een melkkoe, het land van melk en honing, erotische verzadiging, psychische vervolmaking, in hen opgekomen door marihuana en heroïne, maar door die heroïsche middelen alle platvloerse burgerlijkheid ondermijnend. Geestverruimende middelen worden door de heersende elite vaak afgewezen, niet toevallig, want dit zou hun valse intenties humanistisch schokkend blootleggen. Het zou een ware revolutie ontketenen, die zijn weerga niet kent, alle geijkte denkbeelden zouden omvergeworpen worden en men zou dieper tot de ware kern van mensenliefde komen, wat men, de machtsbelusten, tegen elke prijs wil voorkomen, omdat hen dat duur komt te staan, dat wil zeggen, ze zouden gelijkwaardig worden aan ieder ander mens en dat vertikken ze, omdat ze denken dat ze meer waard zijn, een idee-fixe, waardoor ze de hebzuchtige duivel in de kaart spelen!

Schrijver: Joanan Rutgers, 16 oktober 2011


Geplaatst in de categorie: filosofie

4.0 met 3 stemmen 1.551



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)