Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

de ziekte hieperdepiep

Hieperdepiep is een zeldzame aandoening van mensen met veel humor maar een laag gevoel. Komt voor bij het drinken van koffie al dan niet in combinatie met roken. De patiënt vindt zichzelf erg grappig en gaat grappen vertellen. Dit tot genoegen van omstanders. Het is dus geen gevaarlijke ziekte. Een aanval duurt twee uren, dan is de dopamine op en ontstaat er een dipje dat natuurlijk door het herhalen van sterke koffie kan worden herhaald tot een nieuwe piek totdat de patiënt dodelijk vermoeid raakt en oververhit zodat hij niet kan slapen.

Behandeling
een hoera-pilletje, van vijf milligram de rode verpakking in grootverpakking van 100 stuks voor een maand.
Begeleiding. Twee pimeisjes ook wel hieperdepi meisjes genoemd die veel lachen om de grappen en de patent daarna tot kalmte manen als hij dit zelf niet doet.
Een psychiater komt er niet aan te pas want die wordt uitgelachen door de patiënt.

Genezing
spontane genezing treedt op na veel fietsen en nare ervaringen en de winterslaap
bij volle maan kan de hieperdepiepaanval wel de hele nacht duren tot vervelens aan toe en dan wordt de politie ingeschakeld.

De fop hieperdepieper bij hoge uitzondering

Schrijver: foppe oostenbrug, 1 januari 2012


Geplaatst in de categorie: humor

4.0 met 2 stemmen 121



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)