Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Als ik me ophang breekt het touw

Dit is de titel van mijn boek dat het vorige jaar verscheen.
Mensen die het gelezen hebben zijn enthousiast over de droge humor, die ook te vinden is in de stukjes die ik op deze site schrijf.
Er is echter een maar!
Omdat Eelt geen bekende naam is gaat de verkoop niet snel genoeg. Hoewel een herdruk nadert.
Geef Eelt ook de kans om bekend te worden.
Hoewel ik zelf een hekel aan zijn boeken heb, wilde de uitgever mij de Nederlandse Sedaris noemen.
Dat mocht niet van mij omdat ik veel beter ben en niet over het paard getild.
Lezers koop dat boek. Een keer tanken is echt veel duurder!
Eenmaal wat eten halen omdat je geen tijd of zin hebt om te koken is ook niet goedkoop. Wat is nu € 17,50?
Aaf Brandt Corstius: schrijf een column over mijn boek.
Waarom wel Sedaris lanceren en niet Eelt! Ik bewonder jou en je vader en broer. Kun je best iets terug doen.

Bijzonderheid: toen ik debuteerde was ik 69 jaar.

Schrijver: Eelt, 31 maart 2012


Geplaatst in de categorie: literatuur

1.0 met 9 stemmen 309



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
albé
Datum:
6 april 2012
Ik heb het boek gelezen, leest erg fijn omdat het een verzameling is van belevenissen van de schrijver.
Dat de man 69 jaar is maakt het alleen maar leuker omdat oudere mensen soortgelijke verhalen wisten te vertellen.
Je kunt ook door het boek heen lezen en het begrijpen als een volks geschiedenisboek.
Lezen is een feestje , dit boekje dus ook!hoop op meer zulke "Eeltjes"
Naam:
J.de Groot
Datum:
31 maart 2012
Email:
joke190411telfort.nl
Schrijven doe je als eerste voor je plezier...!
Toch?
Ik snap dat je trots bent op je boek daar is niets mis mee, maar...je kunt het niemand door de strot duwen, hoop dat je toch nog veel boeken mag verkopen, succes!
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
31 maart 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Eelt, wil je nog even wachten met je op te hangen? Ik wil jouw boek namelijk bestellen. Zonder gekheid. Als ik het uit heb, wil ik er wel een recensie over schrijven.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)