Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

ROAMEN

In de NRC-next van gisteren een boeiende column van Marcel van Roosmalen die een rekening van Vodafone gepresenteerd kreeg van > € 1000,-- omdat hij geroamd zou hebben.
Van Roosmalen had zijn HTC smartphone in Miami helemaal niet gebruikt maar volgens Vodafone wel vergeten een knopje op zijn phone om te zetten.
'Zoals iemand vroeger wel eens vergat de lichten van zijn auto uit te zetten'.

Ik wil nu iedereen waarschuwen voor het gevaar van roamen.
Ik weet niet wat het is maar een gewaarschuwde smartphone-gebruiker telt voor 2 en bij Vodafone voor nog veel meer!


Zie ook: http://www.nrcnext.nl/col...4/17/jezelf-te-pletter-roamen/

Schrijver: O.U. Deis, 18 april 2012


Geplaatst in de categorie: spijt

2.2 met 8 stemmen 346



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Jacob
Datum:
22 april 2012
@ De Hertog: Dat kan je rustig doen, ook voor gebruik in het buitenland. Maar dan wel je Dongel simlockvrij laten maken (in een belwinkel bijv.) en in het buitenland een prepaid simkaart kopen.
Naam:
De hertog
Datum:
18 april 2012
Email:
Dichter.bij.de.hertoggmail.com
Is het wel zo verstandig dan om een tablet te hebben of aan te schaffen?
Naam:
Jacob
Datum:
18 april 2012
Er zijn gevallen bekend van mensen die meer dan tweeduizend Euro moesten betalen voor mobiel internet omdat ze vanuit het buitenland foto's hadden verstuurd tegen het tarief van Euro 2,50 per MB.
Ter vergelijking: ik betaal op Gran Canaria voor prepaid per GB circa Euro 20,--, ofwel per MB 0,2 Eurocent. De keerzijde is wel dat de verbinding niet bepaald stabiel is. Dat hoop ik op te lossen door over te stappen naar een andere provider.
Het eeuwige gelazer met allerlei aanbieders is voor mij overigens reden om zo weinig mogelijk abonnementen te hebben.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)