Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

OBP= Onzinnige Bluf Partij

Hero Brinkman heeft zijn gal gespuwd over het zwarte schaap Geert Wilders, die zijn negatieve imago zonder gêne, maar wel met zenuwtrekkingen, nog eens aandikt. De Haagse soapserie gaat onverminderd verder en naait het volk waar het bijstaat. Het politieke wereldje wordt beheerst door onderlinge spanningen, ruzies en rancuneuze acties. De heren politici zijn grotendeels het werkelijke contact met de doorsnee burger kwijt en ze bekvechten enkel nog in hun eigen kringetjes, waar het land geen baat bij heeft. Ze roken de emoties van zich af met Camels en John Player Specials, wat op zich al een slecht voorbeeld is, want het onderdrukt de vrijheid van emotionele expressie, wat aangeeft dat politici slecht in hun lichaam zitten en dus nooit serieus genomen kunnen worden, want ze zijn daardoor zeer slecht geïncarneerd. Ze kennen dan ook niet de misêre van ware armoede, die wel in onze samenleving plaatsvindt, ondanks de tegenstemmen van welgestelde rasopportunisten. Nu ons land inmiddels officieel en over de hele linie in financiële crisis is gedompeld, zal het vele slapenden doen ontwaken en doen beseffen dat we hoe dan ook samen moeten doorroeien en de buit eerlijk delen, zoals de piratenwet zegt. De solidariteit zal herleven en zonder de ordinaire bullshit van het politieke gepingpong. Hero speelt alsof hij een held is, maar het is in feite kleinzielige afzetterij jegens zijn ex-compagnon en dus qua intentie al een aanfluiter. En wij moeten achter die zotte malloten aanhuppelen? Ik heb al met al nog liever Willem-Alexander als nieuwe premier, want die kan zich beter nuttig maken, gezien het frustrerende uitblijven van zijn koningschap. Kom op zeg, wat moeten we met die grijze gladjanus, die strak in het pak beweert dat hij dicht bij de burgers staat! Al die pratende plebejers, die zich gedragen als chique bestuurders, met veel diners in dure restaurants, drank in overvloed en wieweet hoeveel drugs, zijn in wezen de zwaaroverschatte narren, die als je het welbeschouwt, nooit echt op de lachspieren werken, maar ware tranen opleveren.

Schrijver: Joanan Rutgers, 25 april 2012


Geplaatst in de categorie: politiek

2.2 met 4 stemmen 60



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)