Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

top 10 van mooie elpees

POPALBUM TOP TIEN VAN FOPPE

Op de radio is nu de elpee top 1000 van popmuziek. Ik ben wakker en schrijf mijn eigen top 10 dat is wel voldoende. Vroeger luisterde ik ook naar de top 1000 aller tijden maar dat zijn liedjes waarbij queen altijd op 1 staat. Mijn favoriete lied is heart of gold van neil young en de elpee harvest is mijn mooiste elpee en neil young vind ik ook mijn favoriete artiest. Alleen heeft hij in de jaren zeventig mooie muziek gemaakt en daarna eigenlijk niet weer zo mooi en ben ik ook andere muziek mooi gaan vinden.

1. harvest neil young
2. dark side of the moon pink floyd
3. tattoo you rolling stones
4. debuut elpee leonard cohen portrait of
5. outlandos d amour en regatta de blanc van the police
6. war van u2
7. closing time van tom waits
8. exodus van bob marley
9. roxy music debuut elpee met de mooiste hoes met dame
10. fleetwood mac met rumours


dit zijn mijn oude elpees die ik het vaakst gedraaid heb en het mooiste vind. Alle liedjes zijn bijna goed en het verveelt nog niet en de teksten zijn ook goed. Het zijn regelrechte klassiekers. Warm aanbevolen door foppe. De muziek is vrij melodieus en langzaam en met gitaar. En het zijn de meest mooie mannelijke stemmen die ik ken en die mijn hart verwarmen en mijn oor strelen en die vertrouwd zijn en daarna komt er lange tijd niks.

Schrijver: foppe oostenbrug, 4 augustus 2012


Geplaatst in de categorie: muziek

2.5 met 2 stemmen 515



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)