Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Fred op een ster

Klikkelitik, klikkelitak, ijzers onder schoeisel dansen benen onder het lijf vandaan. Ginger veegt hautain haar rode lokken van het bezwete voorhoofd, rokkend ontbloot ze draaiend in passie weergaloze benen.

Gloeiendheet druppel ik na, het bestek vraagt vervolgens om lepels, eetlepels. De zon schijnt op mij.....

Schrijver: Fred, 10 augustus 2012


Geplaatst in de categorie: overig

3.6 met 14 stemmen 2.325



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Jacob
Datum:
14 augustus 2012
Email:
tijsterblomlive.nl
Fred Astaire en Ginger Rogers: prachtig koppel. Zuiver kreetje, Fred.
Naam:
Fred
Datum:
14 augustus 2012
Joanan, ach gut.....
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 augustus 2012
Begrijpelijke humor juist wel! Dronkemansprietpraat niet! Kijk je trouwens wel eens echt goed naar de meeste vrouwenbenen, want die zijn vaak dikker, vol spataderen, gespierder en lomper dan de mannenbenen, omdat ze aardser zijn, wat hun vermeende schoonheid op dat gebied zeker niet onderstreept. Ik weet het, de waarheid is hard! maar je kunt Bernlef nog steeds evenaren!
Naam:
Fred
Datum:
12 augustus 2012
@Joanan: humor is aan jou niet besteed ?
Naam:
Fred
Datum:
11 augustus 2012
@Mariek: U is zuurpruim van beroep ?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
11 augustus 2012
Fretje Fred, hier snap ik echt niets van, wees toch eens wat duidelijker man, waarom zoveel camouflage? Zit je echt op een ster of heb je nog beide benen op de Hollandse grond? Vertel, paranormaal prettig gestoorde, de film is afgelopen, je mag de charmante cassiêre hartstochtelijk kussen en nog meer, als je maar niet zo alarmerend afwezig bent. Je bent Fred Flintstone niet, rustig maar, we zullen je helpen!... sommige zusters lijken op Brigitte Bardot!...
Naam:
Mariek
Datum:
10 augustus 2012
'Ik schrijf niet meer tot ik de erkenning krijg die ik verdien. Ik verwacht positieve reacties.
Hemel mij op...Schreef jezelf onlangs in deze rubriek. Doe het dan ook liever niet (dat schrijven of schrijf iets op waar wij lezers iets aan hebben) Alsjeblieft? En als je het dan toch niet kunt laten, hou bepaalde dingen voor jezelf.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)