Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Inloggen: ik word er gek van!

Hoewel mij vaak verzekerd is dat ik niet tot de domsten behoor,
is het voor mij onmogelijk om, op welke site dan ook, in te loggen.
Er wordt gedaan of er staatsgeheimen verborgen moeten blijven.
Waarom al die flauwekul?
Ongeduld belet mij om er steeds maar weer op in te gaan.
Sites die er mee aankomen zullen niet door mij bezocht worden.
Mooi voorbeeld is facebook. Ze smijten je privacy op straat,
maar willen toch datje inlogt. Ze zullen het zonder mij moeten doen.
Bovendien heb ik geen tijd voor zoveel vrienden, die allemaal kampioen onnozele kletser willen worden.

Schrijver: Eelt, 30 augustus 2012


Geplaatst in de categorie: woede

3.2 met 46 stemmen 393



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Dorknoper
Datum:
12 september 2012
Dank voor deze literaire hartenkreet. Hoe wel inhoudelijk niet baanbrekend of cultuurschokkend. Maar goed, wij weten nu, dat Eelt sukkelig is en vaak boos.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
31 augustus 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Beste Eelt, Facebook neemt het inderdaad niet zo nauw met de privacy van zijn gebruikers. Daarom is dat bedrijf ook vaak negatief in het nieuws. Zo lees ik op de site van "Bits of Freedom":

"Facebook verandert steeds van privacybeleid, zodat het bedrijf meer gegevens kan doorverkopen en het tegelijkertijd voor gebruikers volstrekt onduidelijk is welke informatie nu privé en welke publiek toegankelijk is." Dat is niet bepaald flatteus, me dunkt.

Het aantal vrienden, dat je op een sociaal netwerk hebt, zegt weinig. Ook op dat punt heb je gelijk.

Het is jammer dat het je niet lukt om ergens in te loggen. Is er niet iemand in je omgeving om je daarmee te helpen?
Naam:
Eelt
Datum:
31 augustus 2012
Email:
a.renselaarsimpc.nl
Jullie hebben allemaal gelijk! Ik kan het geduld niet opbrengen voor zulk gedoe.
Ivan zou gelijk hebben als ik hem antwoordde op zijn niveau. Klets en zwets maar raak Ivan
Naam:
J.de Groot
Datum:
31 augustus 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Kinderen vanaf groep 3 doen het al moeiteloos,
ja, vroeger was alles beter weten we,
maar nu wel meegaan met de tijd.
Nu is het toch ook gelukt nou kijk eens aan, knap hoor!
Naam:
Dyenne
Datum:
31 augustus 2012
Email:
dyenne72home.nl
Nu ben ik het niet met je eens. Facebook kan je zo instellen dat niemand iets kan zien van buitenaf.
Het is maar wat je er zelf van maakt, Eelt. Ik heb heel mooie en diepgaande gesprekken op Facebook.
Ik denk dat jouw inlogprobleem toch echt aan jou ligt.
Naam:
zenzibel
Datum:
31 augustus 2012
Email:
zenzibelmsn.com
Nou heer Eelt, wat knap dat u dan hier wél bent ingelogd. Zeker hulp gehad van de mensen die verkondigen dat u niet tot de domsten behoort.
Maar wat jammer dat u, nu u met kennelijk heel veel moeite hier bent aangekomen, zulke onzin verkondigt. U gooit er weer eens de nodige generalisaties tegenaan.
Naam:
Ivan Grud
Datum:
31 augustus 2012
Email:
grue-ivanhotmail.ph
Bovendien heb ik geen tijd voor zoveel vrienden, die allemaal kampioen onnozele kletser willen worden.
Nee, dat kan ook niet, er is altijd maar een kampioen, en dat ben jij, toch?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)