Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Erfenis

Is het ook een voorrecht om ons de gedachtenwereld, zoals door JHWH is gegeven, eigen te maken? Als het zo zou zijn dat de welvaart in een land samenhangt met het aantal Christelijke gelovigen en elk land onder leiding staat van een geestelijke demon, dan zou het Midden Oosten de zetel zijn van de Satan, de heerser van de wereld. Wat ook zichtbaar is door de oorlogen in die landen, de tegenstelling tussen rijk en arm, de onderdrukking van de bevolking door de regimes en die van de vrouw. Dan zou Nederland, dat nog een redelijke welvaart kent, een groot aantal zo niet toenemend aantal Christelijke gelovigen hebben. Gesteld dat dit waar is en, in het Midden Oosten bevindt zich de kern van de Derde Wereldoorlog, waarbij het nog maar de vraag is wat Duitsland gaat doen ten aanzien van het Midden Oosten maar, in het Geloof in Jezus Christus kent zich de wereldvrede, alleen door Hem kan de mens tot Zijn Vader komen, wat ook de kern is van ieders leven,wordt het dan niet eens de hoogste tijd dat we ons daadwerkelijk gaan inzetten voor een betere wereld waar de mens in evenwicht verkeert met zichzelf en de natuur en ons bekeren tot het Geloof in Jezus Christus om tot Zijn Vader te komen. Moeten wij ons dan niet laten leiden door Zijn Gedachten, die een ethiek bevatten die sinds mensenheugenis zijn weerga niet heeft gekend?
Is deze erfenis niet geweldig?

Schrijver: Wilma de Bruïne, 30 september 2012


Geplaatst in de categorie: moraal

2.9 met 9 stemmen 150



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)