Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ik zie jou dat wel doen

Ik zie jou dat wel doen. Wat fijn dat je dat zegt. Kan ik misschien nu iets voor je betekenen. Morgen is er weer een dag. Het geeft niet. Ga je ook mee? Dat je dat durft. Kom maar. Wat een mooie lach heb jij. Je krijgt het van me. Dank je wel, dat je dat voor mij wilde doen. Zal ik voor jou iets te drinken halen. Je mag er zijn. Wil je misschien ook een beetje? Wat goed van je! Kom je morgen ook? Wat betekent dit voor jou? Ik laat je niet los. Doe wat je moet doen. Vertel maar. Ik zie jou dat wel doen. Ik ben blij dat je dat zegt. Wat een mooie krullen heb jij. Wil je misschien ook meedoen? Wat goed! Geef maar, ik help je wel. Zal ik het doen? Wat mooi! Moedig van je. Dat heb je goed gedaan! Doe dat nog eens. Je maakt me aan het lachen. Vind je dat goed? Wat leuk dat je dat schrijft? ik denk dat je dat ook wel kunt? Ga je mee? Wat aardig. Wat slim. Wil je ook een beetje? Geef het tijd. Wat interessant. Het is je gegund! Geniet er maar lekker van. Jij kan erg goed luisteren. Ik zie jou dat wel doen.

Schrijver: De hertog, 8 november 2012


Geplaatst in de categorie: emoties

3.7 met 7 stemmen 249



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
De Hertog
Datum:
19 december 2012
Email:
dichter.bij.de.hertoggmail.com
Echt wel!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)