Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Jaja, ik leef nog! U ook?

Was ik gisteren(21-12-2012)net zo blij dat ik naar een betere wereld toe mocht, ging het feest niet door! Misschien een beetje lui van mij hoor. Ik had zo gehoopt van alle feestdrukte verlost te zijn. Vandaag dan toch maar weer boodschappen in huis gehaald, ondanks het geplens op mijn hoofd en gesop aan mijn voeten. Of ik ondertussen nog niet vliegen kan op eigen houtje? Nee, ik heb nog steeds geen vliegles gekregen van mijn neefje! Natuurlijk had ik de voorgaande dagen wel flink geoefend. Waarvoor? Voor mijn vlucht per vliegend tapijt natuurlijk! Helaas! Niettegenstaande mijn vele Abacadabra ’s en diverse afvalpogingen lukte het mij niet om zelfs maar twee centimeter van de grond omhoog te komen. Blijkbaar zat de mot in mijn tapijt of deed ik een greep in de verkeerde toverspreukendoos. Dat zal het zijn! Het waren aardse spreuken. Ik moest er ene uit de Aliens reservedoos gepreveld hebben. Dan was ik vast als een speer de lucht in gevlogen! Dan hadden ze in Breskens ook eens melding kunnen maken dat er op klaarlichte dag een ufo boven hun vissersdorp gesignaleerd was! Dan hadden de rode pinguïns zich hier eindelijk ook thuis gevoeld! Helaas! Volgende keer beter. Nu maar eerst de ontdooide fazant in mootjes hakken. Zucht. Een mens moet zijn teleurstelling op iets botvieren hé! De nieuwste Kerstrage: zie je het al voor je? Ikke, met een grote bijl in mijn handen en een onheilspellende grijns op mijn gezicht, zingend in de keuken: “I wish me a Merry Christmas! (kap!)I wish me a Merry Christmas!(klief!) I wish me a Merry Christmas(patat!)and een vliegles Next Year! Nu niet meteen flauwvallen hé, dat beest was bij voorbaat al dood hoor! Smakelijke Feestdagen dus maar weer en de groeten van uw razende reporter!

Schrijver: Laurine Vandepitte, 23 december 2012


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.2 met 4 stemmen 137



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)