Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Gat

Een verre kennis van mij kreeg onlangs te maken met leemte, spelonkend droeg hij peilloze diepten aan mij over. Of ik zijn feilen maar even op kon vullen want zelf had hij niets meer in de gaten.

Voor een verre kennis doe je natuurlijk wat je kunt, daar is het tenslotte een verre kennis voor, voor verre kennissen heb je alles over. Dus bij deze, verre kennis, neem ik jouw vaandel over en bedek daarmee jouw gat. Ik ga kennis vergaren, maar dan iets dichterbij.

Schrijver: Kareltje, 11 januari 2013


Geplaatst in de categorie: individu

3.0 met 9 stemmen 373



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
V. R.R. Kennis
Datum:
13 februari 2013
Het is je voorwaar nog gelukt ook, Kareltje. Je vult het gat met verve zonder er een veer voor te moeten laten. Ga zo door!
Naam:
Jacob
Datum:
12 januari 2013
Geestig en orgineel. De stijl doet mij aan iemand denken, maar ik zal niet speculeren.
Overigens is leemte een zeer ernstige aandoening, die men alleen langs letterlijk diepgravende weg kan bestrijden. De bereidheid van iemand in zo'n kwestie het vandaal - sorry: vaandel - over te nemen, getuigt van grote opofferingsgezindheid. Daarvoor hulde.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)