Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Extra opgevallen

Melody (leuk om melodie te heten) Damayo, oftewel de pornoster Mimi Miyagi, is op 3 juli 1973 in Davao City op de Filipijnen geboren. Haar ouders zijn Zevende Dag Adventisten. Op haar zesde verhuisde ze naar Californië, maar haar ouders stuurden haar terug naar Mindanao, waar ze naar school ging en de Filipijnse waarden moest inhaleren.

Op haar achttiende keerde ze terug naar Amerika en via Ed Powers (pseudoniem van Mark Krinsky), in 1954 geboren in Brooklyn, belandde ze in de porno-industrie. Bijzonder slecht gedaan, Mark! Haar oma noemde haar altijd Mimi en daaraan voegde ze de achternaam Miyagi toe, ontleend aan de film 'Karate Kid'. Haar pornonaam prijkte op talloze pornofilms, totdat ze in 1996 besloot om met de porno-industrie te stoppen. Ze verhuisde met haar man naar Henderson en in 2003 is ze gescheiden, waardoor ze bijna failliet geraakte. In 2006 stapte ze weer in de porno-industrie en daar zit ze nog steeds in, ondanks haar pogingen om in de politiek door te breken.

Mimi Miyagi is natuurlijk het juiste spoor bijster en ze huppelkut van blootfilm naar blootfilm, zonder dat ze beseft, dat ze op die manier absoluut ten onder gaat.
Het mag duidelijk zijn dat de meeste pornosterren zeer ongelukkig eindigen en dat de meesten ook verslaafd zijn aan drugs als cocaïne en heroïne. Het respect en de liefde, die de meeste porno-actrices zoeken, is natuurlijk niet in die wereld te vinden. Alsof ze blindelings in de armen van de duivel springen. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze al zo diep geestelijk beschadigd, dat ze 'kiezen' voor een zinloze, destructieve noodopvang. Onbewuste herhaling van hun jeugdtrauma's. Onderwerping aan een door mannen gedomineerde, kapitalistische fuckbusiness. Seksuele onderdrukking verfilmd, hoe grof kan het zijn!
Hoeveel zelfdodingen heeft de porno-industrie al niet op zijn geweten? Desondanks gaat deze walgelijke, commerciële rattenkolonie gewoon verder met desastreuze, vrouwen onterende werkzaamheden. Hoog van de toren blazend en de slachtoffers gewetenloos vergetend. Tja, dat kunnen verkapte psychopaten nu eenmaal. Niets aan de hand, gewoon doorgaan met de bekende arbeid. Met alle valse beloften en betoveringen van dien.

Mocht u Mimi (Melody) ergens tegenkomen, waarschuw haar dan, want als ze het zelf nog niet weet, die porno-bazen kunnen haar ondergang betekenen. Liefdeloosheid verkilt, killt.
Sla in godsnaam een warme deken om haar heen en voer haar ver weg van al die harteloze users. Ruk haar weg uit de satanische klauwen van haar meedogenloze vampiers. Laat die valse pooiers maar in hun helse sop gaar koken.

Schrijver: Joanan Rutgers, 5 februari 2013


Geplaatst in de categorie: misdaad

0.5 met 4 stemmen 136



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)