Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Soms is het moeilijk lief te hebben

Duidelijk, ik mag jou en jij mag mij, wij mogen elkaar graag zien. Dat uit zich in plagerijtjes, uitdagerijtjes weerspiegeld in glanzende ogen. Ik heb het je nog niet gezegd maar je weet dat ik om je geef. Jij dartelt uitdagend om mij heen en plaatst plaagstoten en je weet dat ik niet kan geven. Veiligheid, een arm om jouw schouders, een warme hand op je buikje, een kus op een zachte wang.

Ik ben de liefde voorbij en jij tilt de jaren terug naar een genegenheid die ik dacht kwijt te zijn. En dan ben jij er, zomaar, heb ik lief en durf het niet te zeggen.

Schrijver: Fred, 19 maart 2013


Geplaatst in de categorie: emoties

4.6 met 35 stemmen 307



Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
18 april 2013
Email:
moi636yahoo.com
Is juist leuk, tegenstelling. En dan erachter komen dat je niet zoveel verschilt als je dacht :)
Naam:
Fred
Datum:
17 april 2013
Wij weten van elkaar, woorden zijn eigenlijk overbodig. Maar wij zijn ook elkaars tegenovergestelde, ik ben vleeseter pur sang en zij vegetariseert er op los.
Ik maak van mijn hart geen moordkuil (behalve dat ene) en zij verbergt zich achter mondwater en luchtjes. We houden allebei van chocola, ik puur en zij melk. De uiteinden van extremen ontmoeten elkaar in de tuin waar wij verwonderd kijken naar wat er zoal groeit en bloeit.
Genegenheid ondanks tegenstelling, mooi toch?
Naam:
Monique Methorst
Datum:
15 april 2013
Email:
moi636yahoo.com
Hahahaa nee nee Joke heeft ongelijk, want dan begint het juist ;) dus Fred...zeg het, schrijf het of zing het desnoods!
Naam:
J.de Groot
Datum:
4 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Nog eens gelezen Fred wat Monique schrijft is zeker waar, maar ook vaak NIET, het WEL zeggen is ook vaak het einde van de... spanning, verlangens, de geheimzinnigheid, het uitdagen, de verassing enz.
Verstoppertje spelen is ook een heel mooi spel, dus ook dat niet onderschatten!
Naam:
Roos
Datum:
22 maart 2013
Hij wordt met de dag mooier.
Naam:
J.de Groot
Datum:
20 maart 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Ja, gelezen met mijn 3D bril op ...ik zie én voel de diepte, bijna tastbaar!
Naam:
Mohair
Datum:
19 maart 2013
Je flikt het m weer. Word er stil van. Mooi.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
19 maart 2013
Email:
ag.schulztiscali.nl
Van harte en gemeend voeg ik er een zucht aan toe!
Naam:
Monique Methorst
Datum:
19 maart 2013
Email:
moi636yahoo.com
Zucht. Zo mooi, fragiel verwoord.
Maar niets zeggen is een gemiste kans Fred.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)