Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

En dan zou ik...

Voordat u verder leest, in deze hartenkreet zit een stukje blasfemie, ik ga vloeken. Lees niet verder, geef me een vier en een belerende reactie. Dank u wel en tot ziens.

Ah, u bent er nog. Ik kreeg vandaag een grappige inval waardoor mijn beide hersenhelften moesten lachen. Het ging om het 'werk'woord kwijtschelden, en dan zou ik zeggen: "Godverdegodver, laat maar zitten". En dan houd ik het nog netjes.

Helmgras wuift links de zee en rechts het land aaneen, de Schelde kwijt een surplus aan zoet water in het zilte nat en alles wordt brak. En dan zou ik een grappige opmerking maken waardoor iedereen meesmuilend wordt, want niemand weet hoe het hoort. Maar dat sterretje in het oog herkent iedereen.

En dan zou ik...

Schrijver: Kareltje, 27 maart 2013


Geplaatst in de categorie: humor

3.0 met 5 stemmen 137



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Nico Noorman
Datum:
27 maart 2013
Email:
niconoormanhotmail.com
Op de laatste twee zinnen na kon ik het aardig volgen Kareltje. Dat helmgras zag ik lekker wuiven maar ik zag en zie het sterretje niet denk ik. Eén vraag die ik moet stellen: hoeveel hersenhelften heb je nou precies?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)