Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Sony prijst ultra HD-tv’s lager en lager.

Niet te geloven maar Sony zal de Ultra HD-tv's gaan verkopen voor de lage prijs vanaf 4999 dollar.
Sony gaat de toestellen verkopen in de Verenigde Staten voor 4999 dollar en 6999 dollar. De XBR-55X900A en XBR-65X900A worden medio 2013 in Nederland verwacht.

Normaal gesproken kosten Ultra HD-modellen veel meer dus dit wordt een buitenkansje voor alle Nederlanders die nog in Nederland wonen en zich niet gevestigd hebben in Maruteiavijeta of op de Kaaimaneilanden.

Deze tv’s beschikken over een 4K-resolutie, ultra HD genoemd. Dat betekent dat het scherm uitgerust is met minstens 3840x2160 pixels. Het beeld is dus ultrascherp.

Nadeel is dat er weinig materiaal in Ultra HD is opgenomen. Maar dat probleempje wordt vanzelf door de tijd getackeld. Ik hoop - net zo als destijds met de CD-speler - als eerste in de rij te staan om het toestel te mogen aansluiten.

Schrijver: M. Feith, 8 april 2013


Geplaatst in de categorie: wetenschap

3.3 met 6 stemmen 161



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
8 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
... ik weet het: dit is een lullige vraag, hij/het heeft alles!
Ook een aan- en uitknop? tjeetje, het is wat!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)