Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Nederlander

Een miljoen moslims in Nederland, honderdduizenden oostblokkers en andere toevluchtzoekers, al dan niet illegaal. Een koningskoppel dat, genetisch gezien, voor het grootste deel van Duitse en Argentijnse afkomst is.
De Nederlander bestaat inderdaad steeds minder, er sluimert een republikein in mij.

Leger, adel en religie domineren dit kleine land sedert honderden jaren, trekpoppen en horigen staan zulks lijdzaam toe. Op dagen zoals vandaag wordt genadiglijk toegestaan massaal te feesten. Zelfs protesten moeten mogen, maar dan wel op daartoe aangewezen plekken.

Hoor wie klopt daar, kinderen? Vast geen Nederlander.

Schrijver: Kareltje, 1 mei 2013


Geplaatst in de categorie: humor

3.8 met 4 stemmen 104



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Kareltje
Datum:
1 mei 2013
Op deze plek mag jij zeggen wat je wil, Joanan. Dat zulks complete onzin is mag ik dan weer zeggen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
1 mei 2013
Het wordt tijd dat Karel de Kleine gaat beseffen dat een cosmopolitische humaniteit allang aan de orde van de dag is en de beste remedie tegen wereldwijde, zwaarverouderde discriminatie. Het ingebeelde begrip 'Nederlander' mag je hoognodig inleveren voor Aardebewoner! In je incarnaties was je vaker in andere landen, dan op je vakanties! Vanuit je onweten pareer je tegen allen, die je als gevaarlijke vijanden waant! In wezen haat je jezelf en wil je daar niet aan!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)