Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Getraumatiseerde ex-porno-actrice

De koningin van de porno is zonder meer Jenna Marie Massoli, op 9 april 1974 in Las Vegas geboren.
Ik behoor 'was' te zeggen, want ze is inmiddels uit het vak gestapt.
Haar moeder Judith Brooke Hunt was een showgirl die overleed door huidkanker, toen Jenna twee was.
Haar vader is een politie-agent.
Ze woonde als kind met haar oma in een caravan. En op haar zestiende is ze verkracht door vier jongens. Tijdens haar middelbare schooltijd was ze verslaafd aan cocaïne, LSD en methamfetamine. Moedergemis weggewist.
Ze werd striptease-danseres, waarbij ze 2000 dollars per nacht verdiende. Dus ruim 60.000 dollars per maand.

Haar artiestennaam werd Jenna Jameson, naar haar lievelingswhiskymerk Jameson. Na twee relaties kreeg Jenna een liefdesklik met Tito Ortiz en met hem kreeg ze een tweeling, Jesse Jameson en Journey Jette.
Ze beweert dat haar allerbeste relatie met de porno-actrice Nikki Tyler was.
Dertien jaar na haar borstimplantaten heeft ze die laten verwijderen en is ze teruggekeerd naar cup C.
Ze stopte met de porno-industrie, maar niet met haar ClubJenna, want die levert per jaar zo'n 30.000.000 dollars op.
Haar huwelijk met Tito is geen pais en vree, overschaduwd door hun verslavingen. Tito heeft haar mishandeld en ze verscheen met een arm in een doek. Gebroken? Haar leven is in ieder geval wel meer dan gebroken.

Op een recente foto is duidelijk te zien hoe wanhopig en verdrietig Jenna momenteel is. Haar vader zorgt voor haar tweeling en Tito kreeg de voogdij. Blijkbaar ook geen goede zet.
Dit jaar is Jenna gearresteerd, omdat ze haar assistente Britney M. heeft aangevallen met een iPhone in de vorm van een boksbeugel. Ze is nog steeds aan de alcohol en aan de drugs.

Ik vrees voor haar leven! Opname gewenst, voordat het te laat is!

Schrijver: Joanan Rutgers, 20 juni 2013


Geplaatst in de categorie: psychologie

1.8 met 5 stemmen 231



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
20 juni 2013
Email:
worldpoet546live.nl
'Een gewaarschuwd mens, telt voor twee.'

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)