Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Is het wat of juist niet?

Het idee kwam niet van mijzelf, alhoewel ik het me wel eens afvroeg. Waarom deze site niet op Twitter en Facebook?

Op de plek van citaten en/of stellingen kan er bijvoorbeeld ruimte gemaakt worden voor een soort ideeënbus of mini forum.

Verder zou het gewoon prettiger zijn als de site wat soepeler wordt met reacties plaatsen. Volgens mij kunnen schrijvers op andere sites zélf reacties op eigen geplaatst werk verwijderen, als daar behoefte aan is (bij vervelende niet ter zake doende reacties bijv.)
Dan is daar geen moderator meer voor nodig en dat scheelt werk voor de redactie.


Zomaar wat losse gedachten, misschien zijn ze al eerder geschreven, aangehaald. Maar toch hoop ik op feedback hierover.

Schrijver: Monique Methorst, 27 september 2013


Geplaatst in de categorie: internet

3.8 met 6 stemmen 212



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
2 oktober 2013
Email:
moi636yahoo.com
Dank voor alle reacties!
Nico: Twitter en FB zijn handig, heb daarmee al veel gelezen wat ik anders over het hoofd zou zien, maar ik volg dan ook meer schrijvers/sites op Twitter dan het persoonlijke.
Op elke site zit er wel iemand te trollen onder artikelen, columns. Meest die verwijderd worden door mods zijn teksten die gewoon echt niet kunnen. Zal altijd zo blijven, doe je weinig tegen, welke optie er ook openstaat.
Ik kan me er niet meer zo druk over maken, maar anderen misschien juist wel.
Naam:
J.de Groot
Datum:
1 oktober 2013
Eens met Nico, elk voordeel heeft zijn nadeel!
Maar waardeer zeker je inzet over het nadenken om nieuwe ideeën te opperen.

Vergeet niet...mensen met lange tenen, zijn de vriend van de bezem!
Vegen graag hun eigen straatje/voetpad schoon.
Naam:
Nico Noorman
Datum:
30 september 2013
Email:
niconoormanhotmail.com
Het is altijd goed als mensen meedenken over verbetering van de site Monique.
Betreffende je twitter en facebook voorstellen kan ik de meerwaarde niet goed inschatten omdat ik daar zelf niet (meer) aan doe. Misschien kan je dat iets toelichten.
Het kunnen verwijderen van reacties onder ingestuurd werk door de inzender lijkt in eerste instantie misschien een goed idee. Toch kleven er ook een aantal bezwaren aan denk ik.
Op een andere site heb ik ervaren dat er totaal geen lijn zit wat betreft de verwijderde reacties indien je die mogelijkheid aanbiedt. Wat de één een aanvaardbare reactie vindt, vindt de ander totaal ongepast. De één gooit alle reacties weg die ook maar iets negatief lijken en de ander vindt alles best en stoort zich nergens aan. Ook verloor je al snel het overzicht in het ‘verhaal’ onder een inzending als er plotseling stukken (reacties) ontbraken. Een ‘buitenstaander’ (lees redactie) die hier zo objectief mogelijk kan en wil optreden is dan toch wellicht geen slecht idee al kost het inderdaad wat werk.
Naam:
Fred
Datum:
29 september 2013
Geen gek idee, communiceert waarschijnlijk ook wat gemakkelijker.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)